Zumba, intre dans si muzica latino

Zumba este o combinatie intre diverse dansuri latino si fitness. Cu alte cuvinte, este o combinatie intre dans, veselie si bucurie si lucruri mult mai serioase, cum este sanatatea sau slabitul. Nu-i asa ca ti-am trezit interesul si ai vrea sa incerci acest mod de a te distra in timp ce slabesti?

Nu trebuie sa mergi la cine stie ce sala de fite, nu trebuie sa iti cumperi echipamente scumpe sau accesorii complicate. Ai nevoie doar de un calculator si acces la internet, pentru a putea urmari filmuletele noastre. In cateva minute in fiecare zi vei vedea cum kilogramele in plus incep sa dispara.

In ceea ce priveste echipamentul, un tricou lejer, care nici macar nu trebuie sa fie nou sau frumos colorat, decat daca ai unul ce indeplineste aceste criterii si o pereche de pantaloni in care sa te simti bine – pot fi o colanti sau pantaloni de trening. Singura conditie este sa fii imbracata in ceva lejer, care sa nu te incomodeze.

Incalzire pentru zumba fitness

E bine cunoscut faptul ca nu este indicat sa incepi un program de exercitii – fie ele si foarte usoare – fara cateva minute de incalzire, pentru a nu risca o accidentare. Tocmai de aceea revista noastra online a pregatit cate un scurt video cu miscari de incalzire recomandate pentru fiecare sport in parte.

Zumba nu face exceptie si te invitam sa executi, alaturi de sportiva noastra, aceste cateva miscari in debutul programului tau de zumba:

  • incepe cu aplecari ale capului inainte si inapoi, apoi in lateral
  • cu picioarele usor departate si indoite, cu coatele usor indoite (ca si cum ai vrea sa executi cateva miscari de box), muta greutatea corpului de pe un picior pe altul
  • in aceeasi pozitie, incepe sa rotesti din umeri, in ritmul muzicii, urmarind miscarile sportivei. Vei incalzi articulatia umerilor
  • executa usoare miscari ale bratelor, din ce in ce mai sus. Alterneaza initial bratele, apoi misca-le in acelasi timp. Atentie si la pozitia picioarelor
  • executa usoare extensii ale bratelor, aducand-le de pe langa corp spre orizontala, in timp ce indoi usor genunchii
  • executa sectiunea de pasi prezentata, in ritm cat mai alert
  • executa aceeasi sectiune de pasi, cu aducerea cotului stang la genunchiul drept in final
  • aceiasi pasi, de data aceasta calcaiul merge catre posterior
  • dupa cateva secunde de pauza, executa usoare genoflexiuni, miscand si bratele in paralel
  • cu palmele pe genunchi, roteste usor genunchii, mai intai catre interior, apoi spre exterior
  • executa usoare miscari ale trunchiului isi bratelor, ducandu-le, succesiv, catre piciorul opus

La capatul acestor cateva minute de incalzire, vei fi pregatita sa incepi in siguranta programul tau de zumba! Vei gasi pe site-ul nostru mai multe variante, asa ca iti poti alege tipul de muzica preferat (samba, cha cha, merengue sau cumbia). Poti opta sa le variezi: daca astazi ai executat exercitiile pe un ritm, maine incearca altceva. In acest fel, vei solicita mai multi muschi, si rezultatele vor fi mai bune.

Fii sociabil
0
facebook
Da o nota acestui articol:
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
nota obtinuta 4.00 din 5
(1 voturi)
Loading ... Loading ...

Nici un comentariu inca.

Lasa un raspuns

Mesaj